Klachtenpagina

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.  Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Kinderbedspecialist.nl
Wageningselaan 10A
3903LA Veenendaal

Voor openingstijden van ons afhaalpunt zie kopje "Afhalen bestellingen"

E-mail: info@kinderbedspecialist.nl
Telefoon: Tel 0318-302643

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.


N.B.
  De showroom is gesloten op ma. 24 december en op ma. 31 december. U kunt uiteraard altijd online een bestelling plaatsen